emelielaurinus

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Emeelie - 11 september 2014 22:04


Torbjörn & Anna

 

Vilka sötnosar. Han är en sån underbar kille. Men hon har så svart att lite på honom. Hon har nog blivit sviken många gånger i sitt liv. Jag gillar dom båsa sååå himla mycket!! Och den där Felicia asså vilken skryt kärring och snackar så j**la mycker skit.. Ååå stör mig. Men som sakt det är sånna personer som henne och andra idioter som gör sånna här program.

 

 

 

 

 

Sista kvällen hemma nu på 5 dagar och det suger. Asså jag är så KÄR i min lägenhet, vill bara vara hemma. Nu har jag precis varit ute och gått en säng. Bara få lite frisk luft. Mår aningen bättre nu, vi får se hur helgen blir. Nu ska vi snart få se vem som skall lämna BB huset!!!

 

 

 

 

Love Emele

 

Av Emeelie - 11 september 2014 19:27






Man gör vad man kan...   

 

Jag tycker absolut man ska stödja canser fonden, kanske inte man kan varje månad. Men jag va inne på hemsidan och där kan man få en "frivillig" räkning. Man skriver bara i summan man vill skänka och skicka in. 

www.canserfonden.se

 

 

 

Hatar canser och skullege allt för att den sjukdommen skulle försvinna. Förlorade min vackra mormor i canser och många i närheten har eller har gått bort i canser.

  

 

 

 

 

 

 

Ge direkt vis sms nu..

Skicka ordet BESEGRA till 72988 så skänker du 50 kr till canser fonden.

 

 

 

 

 

 

Love Emelie









Av Emeelie - 11 september 2014 18:25



Tror alla känner igen känslan som uppstår när man får paket i brevlådan som man väntat på.. Beställt en palett från www.aliexpress.com 

Wiihoooooo

  

 

     

 

 

     

 

Kostar 30 kr och fri frakt.

 

 

     

 

 

Brukar beställa därifrån och just nu väntar jag på en vinter jacka och ett par höst stövlar, örhängen och en tjocktröja.

beställde allt detta för 900kr fratfritt... In och handla med er nu.

Själv ska jag provsminka mig 

  

 

 

Love Emelie

 

 

 

 

Av Emeelie - 11 september 2014 15:33

     

 

Alla som umgås med mig vet att jag inte har mina bebisar kvar hemma hos mig längre, dom har flyttat hemifrån. Har hört att många undrar och har massa att tycka om detta. Så alla ni som "Tror att ni vet" här kommer sanningen.

 

 

     

 

 

Jag är ingen egoistisk person, hade jag varit det hade mina bebisar varit kvar hos mig. Men jag kan inte ha dem kvar med min nya arbet tider. Jag jobbade 56%innan, nu jobbar jag 76% så bara de förklara endel. Mina arbets tider är helt sjuka om man ska ha djur. Jag jobbar på ett LSS boende och har sovande jour på natten. Kan hända att jag börjar jobba 15oo på em och jobbar hela kvällen och natten och sedan går på dagen direkt och slutar kl 16oo. Det känns taskigt att lämna iväg dem varje dag jag skall jobba. Spec jobbigt är det för Ragnar som sitter vid dörren och ropar på mig tills jag kommer, han blir stressad och vet inte vart han hör hemma. Ruben tyr sig lätt till nya människor och kan vara var som hälst.

Min mamma hade dem mkt innan men Magnus ( hennes man) är super allergisk mot pälsdjur, så det vill jag inte utsätta honom för..

 

 

     

 

 

Dom bor nu hos nära vänner till mig och jag träffar dem huuur mkt jag vill. HUR jobbigt de beslutet än va så tog jag det när jag hittade platser till dem på ställen nära OCH där jag vet att dom har det bra.. Jag gråter så mkt och tänker på dem varje dag men det är skönt och hälsa på dem och jag är så tacksam till dom som tar hand om dem så himla bra .. 

Tack till er  

 

 

     

 

Så nu vet ni detta.. Här är lite fina bilder på dem som jag njuter till när jag känner mig ensam och saknar dem..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

Love Emelie

 

Av Emeelie - 11 september 2014 13:24

     

Just nu ligger jag i sänegn och mår inte alls särskilt bra.. Trött och bara sliten SUCK   Tröstar men BB 2012..

Jus nu är jag på avsnitt 23 (kollar på youtube)

 

 

 

     

 

Asså bästa säsongen sedan Jessica va med 2006. Kolla gärna på denna spellistan på youtube om ni inte kommer ihåg dessa underbara stjärnor. Tenny, Marcelo, Hanna, Sipan osv..

Tänkte jag skulle skriva lite om vad JAG tycker om dessa folk lite kort..

 

     

  • Amandus- Så go, dock lite översittare och dålig förlorare i smyg.. men skulle gärna häna med honom en av mina absoluta favoriter ( älskar att se honom i Paradise detta året.. )Kärlek till dig Amandus  
  • Tenny- Asså vart ska jag börja.. hahah stört skön, kommer överens med alla och bjuder sjukt mkt på sig själv.
  • Annika- Hon är så söt, vågan inte erkänna att hon är kär i Marcello. Hon påminner liiite om mig själv.. Men hon verkar vara lite osäker men hon är rolig och framför allt rättvis. (kul att hon och marcello håller ihop änu) såsöta.
  • Sipan-Hmm. Hatar att han mobbar Hanna W och är på folk o retar skiten ur dom. Han hade jag aldrig klarat av att leva så länge ihop med. I början va han skön men nu fy asså FYY PÅ DIG..  
  • Hanna R- Kärlek säger jag bara.. Söder böna!!! Ärlig, Rolig, galen, snygg allmänt helt jävla underbar.  
  • Mercello- Kom ju in lite senare i huset men han kom in direkt. Han påminner om en trög killkopis jag har ( inga namn nämnda ) men han har ingen vilja typ. Gör som alla säger och dissar Annika hela tiden asså stör mig. men han är fin att titta på.
  • Jimmy- Fan va han prankar där inne asså.. Han är stor i truten men han säger vad han tycker och är inte rädd för om folk blir sura på honom. Jävligt kul att kolla på.
  • Marcel- Helt underbar i början men blir värre och värre ( man jag kan förstå att man stör sig efter så många dagar instängd ) Han va så jävla elak mot Hanna J    hade jag varit där inne hade jag stöttat, INGEN som sötöötar henne asså det är mobbning han håller på med. Men han hade rätt i mcket han sa och han kunde vara mysig ibland med.
  • Camilla- Älskar, bara älskar. Snyggast och snällast men känns som om hon inte alltid säger vad hon egentligen vill. Men hon och Amandus är Ååååh så underbara   
  • Lars (Mowgli)- Hans morgon danser, asså ni måste titta Hahhaa han är så undebar och rolig och hans pranks   så kul asså. Han hade jag lätt klarat bo med i 106 dagar. Inga problem.
  • Hanna W- Lämnade huset självmant nu men jag ville bara se mer av henne. Hon sa ju korkade saker men hon va ju söt ju. När Sipan och Marcel mobbade henne så ville jag bara komma in och krama henne. Fy så dumma, Gry blev så arg att hon skakade när hon sa ifrån till dem. Googlar Hanna Widerstedt då och då men inget nytt på länge   
  • Joe- Roliga kommentarer men han har ingen vilja han heller. Han har Kija som gud och gör/tycker allt som hon. Nää Tråkig typ att slänga in i BB..
  • Sist men inte minst Kija-  www.kija.se  Fy vad jag stör mig på den kvinnan. Hon tror att alla tycker hon är snygg, inte äns killarna gillar henne. Hon dansar så fort musiken kommer på. Skäller på alla (MER ÄN NÖDVÄNDIGT) hon bossar och tror att hon kan få vem hon vill. Asså jag hatar den kvinnan så mkt. Fan va trög hon är men när hon fick frågan ..-Vad vägen mest ett kilo fjädrar eller ett kilo diamanter., och hon svarar -Diamantååår.   Jävla dumma skåning. Hon har en son där ute liksom och beter sig så.. Och kollar man hennes blogg har tydligen tiden stått still. F***Y** lisom  

 

     

 

 

Jaha nu skall jag försöka pigga på mig lite här. Plugga och bara vila. Jobb hela helgen och fram till torsdag så har INTE råd att ligga hemma och må dåligt NEJ! Har inte tid eller lust. Ikväll ska jag ha lite spa men inpackning, fotbad, masker och fotvård/bad. Mmm längtar. 

Ha en fin kväll alla Puss Kram

 

 

 

Love Emelie

Av Emeelie - 11 september 2014 11:22

Asså vad hände? Jag vaknade nu.. skulle på brandgenomgång på jobbet idag men jag är så trött. Fattar inte. Jag älskar att gå upp tidigt men nu r hösten här och nu och då kommer min Vanliga trötthet..


     

Brunch får det bli för min del. Massa pannkakor, bananer, choklad och blåbär.

 

Självklart tar jag med allt in i sängen och tar datorn i knät och massa kaffe så skall jag försöka vakna till liv...


Love Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards