emelielaurinus

Alla inlägg den 19 september 2014

Av Emeelie - 19 september 2014 17:32

Skönt att vara frisk.. bara lite i öronen som känns än.. varit uppe och hälsat på min pappa och handlat lite...

 

 

Snygg kofta från H&M (fick ett presentkort av min kusin med sambo på födelsedagen och de fick bli den koftan)
Älskar den och den är super snygg
*
Torr schampo från Aussie. Finns olika sorter. Själv tog jag "aussome volume" (den gröna)
Dom hade kampanj pris på dom nu på Kicks för dom är relativt nya. Ska prova den och sedan ge er mitt omdöme.
*
Mickroatrumpor från stadium och netto..
Dom rosa r från netto 29kr för två och dom vita från stadium 99kr för två.
Dom från stadium va absolut bäst. Dom från netto satt ganska hårt och hade ganska dålig kvalitet. (såklart)
*
Ögonskugga från city gross faktisk 29kr.
Ville gärna prova mörkgrön, om de passar mig och då tyckte jag de priset va bra. Den funkar fint. Blandar den lite med mörkbrun och lite guld skimmer så är den Skit snygg.

*


*

Köpte en parfym med som jag brukar ha .. inte min favorit men vissa sammanhang är den ganska bra 499kr kick ..



 



Nu sitter jag ute i den fina höst solen och pluggar .. underbar dag. Ska bara slappa ikväll. Fixa käk och bara softa. Ha en fin kväll alla ..


Love Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards