emelielaurinus

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Emeelie - 20 september 2014 21:47









Detta halsbandet har jag fått ev en fin och mkt speciell tjej som jag lärde känna tack vare ett inställt tåg.. 

 

 

 

Här kommer historian hur jag lärde känna Evelina Svensdotter...

 

En fredags kväll i november skulle jag till min dåvarande kille och hälsa på i Vänersborg. Åkte tåg dit men när jag kom till Gbg så var tåget till Vgb inställt.. Fick krabba med väska och hund.. Ragnar

 

Bussen va givet vis full proppad en fredags kväll vid nio tiden.. jag fick en platts så Ragnar och väskan kunde nära.. Alla fick stå i bussen men så kom hon in och jag såg att hon va ganska lten så hon fck plats med oss.. Sen satt vi och pratade heeela vägen t Vgb om halva våra liv. Hon hade en hund som var lik Ragnar men som lustigt nog hette Harry ... När bussen hade stannat så bestämde vi att vi skulle ses då jag skulle vara där i en dryg vecka.Bytte nummer och hej hej..

 

Hon hörde av sig och vi träffades  gick på stan och umgicks.. 

Sedan åkte jag dit för att hälsa på dem båda. Harry och Ragnar kom bra överens och Evelina ver den systern jag aldrig fick typ.. Vi Skrattade, grät, festade och träffade varandras vänner.. Det var en fin och ärlig tjej.. Det kan jag säga att det är den ända vän jag haft jag verkligen saknar..

 

Detta silver halsbandet som jah harpå mig fick jag skickat till mig   tror det var på min födelsedag, Vi har ingen kontakt nu då jag bytt telefon och hon flyttat.. Det är så tråkigt men åååva jag saknar den lilla tjejen..

 

 

 

 

Ikväll gjorde jag dom bästa isbitarna ever,,,

Lime, vatten och citron i muffinsformar och in i frysen och PLUPP ner i drinkarna

 

 

 

 

Love Emelie

 

 



Av Emeelie - 20 september 2014 18:07

Måste bara visa er min orkidé. Fick den av mim pappa när jag flyttade hit för ett år sedan.

Den här blommat hela tiden fast den här blivit mkt större. Planterat om den två gånger och vattnar den med en vatten spruta. Filtar bara rötter o blad. Just nu r de 15st blommor på den och 2st knoppar ..




 




Nu ska jag förbereda mat. Kyckling står på menyn

Ha en fin kväll.

Love Emelie

Av Emeelie - 20 september 2014 16:13

Lördaaaag..


Härligt!

Börjar dagen med tre timmars styrka och kondition.. nu har jag städat och tvättat och ser fram emot att komma o jobba och träffa alla ..

Nu har jag duschat och solen är framme för sista dagen nu på ett tag så bjuda vänner på mat kanske och ett glas vin .. Love life today xoxo

 

 

 

Ut i solen med er nu.

Love Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards